چهارمین نشست هم‌اندیشی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع «طراحی و تصویرگری کتاب‌های کودک و نوجوان در انتشارات کانون» برگزار می‌شود.

نشست «طراحی و تصویرگری کتاب‌های کودک و نوجوان در انتشارات کانون»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور کوروش پارسانژاد مدیر مرکز تجربیات هنری و ایده­‌های نو کانون، شاپور حاتمی ناظر ارشد هنری انتشارات کانون و اکبر نیکان­‌پور ناظر هنری انتشارات کانون روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در محل کتابخانه مرجع برگزار می‌­شود.

اهداف تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، بررسی فرآیند سفارش و اجرای تصویرگری و نظارت و کنترل بر مراحل مختلف تصویرگری در انتشارات کانون، ارتباط موثر نویسنده و تصویرگر در مراحل مختلف تصویرگری، وضعیت تصویرگری کتاب‌­های کانون به لحاظ جذب مخاطب، جایگاه بخش تصویری کتاب­ های کانون در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، تصویرگری کتاب­‌های کودک و نوجوان در کانون، وضعیت گذشته، اکنون و آینده و وضعیت تصویرگری در انتشارات کانون در مقایسه با ناشران برتر کتاب کودک، از موضوع‌هایی است که در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

بر همین اساس، این نشست سخنران‌محور نیست و همه­‌ی اعضای شرکت کننده در آن می‌­توانند در مبحث‌های مطرح شده مشارکت داشته باشند.

همچنین علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی، می­‌توانند در اسکای‌روم به نشانی Live.kpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

نشست «طراحی و تصویرگری کتاب‌های کودک و نوجوان در انتشارات کانون»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.